Benvinguda

L'alumnat de les Aules Obertes volem ensenyar-vos alguns dels nostres treballs. Esperem que us agradin.

Minut Marina


El meu minut està gravat a la meva escola de primària que es diu Poblenou.
Jo volia filmar els alumnes de 5è i 6è fent gimnàstica jugant a hoquei. A l’arribar vam muntar la càmera i el so, desprès vam veure l ‘ enquadrament que volíem agafar. Vam estar una bona estona.
A l’acabar ens vam acomiadar i vam donar les gràcies als alumnes i a la professora de
E.Física

Vull donar les gràcies al Mudou  i a la Silvia per ajudar-me a fer el meu minut Lumière,
I també al Pablo i l’Enric per ajudar-me.

                                                                                                 
                                                                                                         Càmera: Mudou.
                                                                                                         So: Silvia.
                                                                                                         Directora: Jo, Marina.










MINUT SILVIA