Benvinguda

L'alumnat de les Aules Obertes volem ensenyar-vos alguns dels nostres treballs. Esperem que us agradin.

Valoració de cinema en curs

La setmana passada el meu grup i jo vam anar a filmar una seqüència de quatre minuts amb quatre o cinc plans. Ens va sortir molt bé.
El dia abans vam estar preparant el guió i els plans que vam rodar.
Va ser molt dificil decidir perquè vam tenir moltes idees.
El dia de la gravació vam anar al lloc on anàvem a rodar la seqüència, vam muntar la càmera, el so va sortir bé però vam tenir un problema: que hi havia sol i a cada moment s'anava i tornava i teníem que modificar l'iris. El sol es va anar i estava fosc. La il·luminació va estar molt bé, em va agradar fer el rodatge, també em va agradar fer de directora.
La seqüència va sortir molt bé. El Pablo, el monitor professional del cinema, va dir que com a directora vaig decidir molt bé els plans.
Anggie Cedeño