Benvinguda

L'alumnat de les Aules Obertes volem ensenyar-vos alguns dels nostres treballs. Esperem que us agradin.

EL MEU SOMNI

El somni que vaig tenir va ser per mi una mica misteriós.


Estava perdut per un bosc cap al tard, vaig estar buscant ajuda, però res, estava completament sol, i ja era de nit.


Més tard, jo em trobava sota un arbre, pensant com podria sortir d’aquí, i quan em vaig girar, uns arbres que hi havien més al darrere, vaig veure una ombra negra, com si algú portés una manta de color negre que l’hi cobria tot el cos, i em volgués matar. Vaig estar corrents direcció a ell per saber qui era, però quan vaig arribar aquell arbre ja no hi era.


Vaig caminar fins arribar a un cementiri abandonat, i al darrere d’una làpida el vaig tornar a veure, aquella hombra negra. El que portava la manta de color negre, i em va venir amb una arma a la mà, i jo per defensar-me, li començava a tirar pedres, branques, el que trobava pel terra...


Quan vaig veure que el tenia al davant, portava un ganivet com si volgués enclavar– me'l, però quan vaig veure que ja me'l clavava..., em vaig despertar, i vaig pensar...


Quina ràbia, ja no he pogut saber qui era aquella persona misteriosa..


Joan