Benvinguda

L'alumnat de les Aules Obertes volem ensenyar-vos alguns dels nostres treballs. Esperem que us agradin.

Cuina i química

SORTIDA AL CENTRE D' _RTS S_NT_ MÒNIC_ **A*a*A*a**
**En el mes d' octubre només vem fer una sortida , és el dia 28 per la tarda a les 15:15h . Hem anat amb el professor Enric Bernal i el professor Libori Ruiz . A la porta vam entrar i ens esperava una noia que era la que feia els experiments. Hem fet una prova amb un pot amb líquid , era amb aigua de calci i sal. Després amb una agulla vem agafar el líquid i vem tastar el menjar, jo no perquè em feia fàstic. Al final ens van donar un pot de vi , però no tenia alcohol perquè era fet de mel. Aquest pot tampoc no l'he tastat, perquè m'ha dit una companya que és de vi , i a mi no m'agrada el vi .
A la sortida m'ho he passat bé amb als companys , però la veritat que no m'ha interessat tot el que m'han ensenyat a la sortida. **

**Soukaian Amghar **
**4 ESO**
**D**